عکس | لحظه هولناک باز شدن ناگهانی در هواپیما وسط آسمان

یکی از مسافران هواپیمایی از خط هوایی برزیل، ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی گذاشت که نشان می‌داد، درب هواپیما موقع پرواز در آسمان، در اثر وزش بادهای شدید، باز می‌شود.
عکس | لحظه هولناک باز شدن ناگهانی در هواپیما وسط آسمان
کد خبر : ۲۳۴۱۳

در یک فیلم ویدیویی ترسناک از یک هواپیما که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، نشان می‌دهد،‌ درب قسمت بار هواپیمای کوچک مسافربری برزیلی در دل آسمان،‌ ناگهان باز می‌شود.

لحظه وحشتناک باز شدن در هواپیما در دل آسمان/ عکس

این لحظه ترسناک را مسافری که در این پرواز بود، فیلمبرداری کرده است. در حالی‌که هواپیما در حال پرواز بود و مسافران روی صندلی‌های خودشان نشسته بودند،‌ بادهای بسیار شدیدی می‌وزید. ناگهان صدایی شنیده می‌شود و مسافران متوجه کنده شدن درب قسمت بار هواپیما می‌شوند.

لحظه وحشتناک باز شدن در هواپیما در دل آسمان/ عکس

طبق گزارش‌های رسیده، «تی‌یری»، خواننده و ترانه‌سرای برزیلی هم به همراه تیم خود در این هواپیما بود. این هواپیمای برزیلی از سائو لوئیس به سالوادور در حال پرواز بود. در ویدیوی منتشرشده از درون هواپیما، مشخص است که چمدان و وسایل موسیقی «تی‌یری» پشت درب هواپیما گذاشته شده است و جالب اینکه، با وجود اینکه بادهای خیلی شدیدی اطراف و درون هواپیما می‌وزید،‌ مسافران آرام سر جای خود نشسته بودند. خوشبختانه در این حادثه کسی صدمه ندید.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر